2018 рік

Процедура закупівлі офісного приладдя та устаткування різного (переговорна):https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-16-000704-a

Процедура закупівлі офісного приладдя та устаткування різного (повторна): https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-02-001390-a

Процедура закупівлі офісного приладдя та устаткування різного: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-13-002242-c

Процедура закупівлі послуги з постачання теплової енергії у вигляді гарячої води (переговорна, скорочена): https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-05-001728-a



2017 рік

Процедура закупівлі офісного приладдя та устаткування різного (друга):  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-13-000324-c

Процедура закупівлі офісного приладдя та устаткування різного:  https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-26-001409-b

Процедура закупівлі послуги "Пара та гаряча вода; постачання пари тагарячої води" https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-14-000427-b



2016 рік 

Переговорна процедура закупівлі за предметом: Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води за кодом ДК 016:2010 — 35.30.1. (Пара, гаряча вода та пов'язана продукція за кодом ДК 021:2015 - 0932):

- інформація та обгрунтування  застосування переговорної процедури закупівлі за предметом;

- повідомлення про акцепт пропозиції;

- інформація та звіт про результати проведення переговорної процедури закупівлі.



2015 рік

27.03.2015 р. Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат відповідно до вимог Закону України “Про здійснення державних закупівель” повторно розпочинає процедуру закупівлі за кодом ДК016:2010 - 17.12.7. “Папір і картон оброблені”  шляхом застосування процедури  запиту цінових пропозицій. Запрошуємо зацікавлених суб'єктів господарювання взяти участь  у процедурі та надати свою цінову пропозицію  згідно з умовами Запиту цінових пропозицій  та додатків до нього, що розміщені на сайті у розділі “Державні закупівлі”:

Запит цінових пропозицій

Інструкція  з підготовки цінової пропозиції (додаток 1);

Перелік документів на підтвердження відповідності пропозицій Учасника вимогам Замовника (додаток 2);

Форма цінової пропозиції (додаток 3);

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 4).

Прийом, розкриття та оцінку цінових пропозицій проведено.

Повідомлення про акцепт цінової пропозиції від 17.04.2015 р.

Інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій.

Звіт про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій № 2 від 07.05.2015



27.02.2015 р. Херсонський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат відповідно до вимог Закону України “Про здійснення державних закупівель” розпочинає процедуру закупівлі за кодом ДК016:2010 - 17.12.7. “Папір і картон оброблені”  шляхом застосування процедури  запиту цінових пропозицій. Запрошуємо зацікавлених суб'єктів господарювання взяти участь  у процедурі та надати свою цінову пропозицію  згідно з умовами Запиту цінових пропозицій  та додатків до нього.

Протокол розкриття цінових пропозицій від 18.03.2015 р.

Протокол відхилення цінових пропозицій від 20.03.2015 р.

Інформація про результати процедури запиту цінових пропозицій.



Обгрунтування та Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі за ДК 016-2010: 53.10.1 (послуги поштові у межах зобовязання щодо надання універсальних послуг); Повідомлення про акцепт за результатами переговорної процедури закупівлі; Інформація про результати проведення переговорної процедури закупівлі;  Звіт про результати проведення переговорної процедури закупівлі № 3 від 14.05.2015 р.



Обгрунтування  та Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі за
ДК 016-2010: 35.30.1 (пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води); Повідомлення про акцепт пропозиції; Інформація про результати закупівлі; Звіт про результати проведення переговорної процедури закупівлі № 1 від 07.04.2015 року.